Goed design.

Goed design overstijgt de tijd en heeft iets onafhankelijks. Iets rebels. Het willen breken met de trends. Het aandurven van risico’s en het tonen van lef om te geloven in iets waar anderen afhaken. Omdat je niet mee wil doen met de laatste trends want je gelooft in een stijl die altijd zal werken.

De kern van jouw bedrijf

Een stijl die focust op de essentie van jouw bedrijf. Die zo doelgericht is dat overbodige ballast weggelaten wordt. Een stijl van ‘kill your darlings’, waarbij alleen het hoognodige bestaat. Wanneer je het minimale laat zien krijg je het maximale resultaat. Less is more. You want more? Dan is het antwoord ‘less’.

“Goed design doet wat het moet doen, is functioneel.”

Design een functioneel hulpmiddel

Ik geloof er niet in om zomaar iets moois te maken. Ik ontwerp geen mooi design. Design is slechts een hulpmiddel en zorgt niet voor hogere verkopen. Design is niet meetbaar en hangt ook niet af van smaak. Goed design is niet mooi of lelijk. Goed design doet wat het moet doen, is functioneel.

Een goede website of huisstijl kan een lange tijd mee

Design geeft je een visie voor de toekomst van jouw merk. Een goede huisstijl of website is modern en tijdloos en kan een lange tijd mee. Daarom kies je voor een stijl die jouw visie voor de toekomst laat zien. Je wilt niet altijd dat kleine mkb bedrijf blijven of je wilt groeien van zelfstandige naar eigen baas met personeel.

“Stijl hebben zit niet in veel geld of in grote dingen.
Het is pas stijlvol als de details perfect zijn.”

Design maakt jouw ambities zichtbaar

Want jouw toekomst hangt niet af van modieuze waarden. Bijvoorbeeld duurzaamheid. Als je daar echt om geeft straalt jouw hele bedrijf dat uit. En ook hangt jouw uitstraling niet af van trendy truckjes en hippe hypes op het gebied van design. Dan zou jouw uitstraling namelijk over een aantal jaar alweer gedateerd zijn. Dat zou zonde zijn! Daarom kies je zelf voor de ambitie om te groeien en dat zichtbaar te maken. Niet jouw omgeving bepaalt wat je moet doen, maar jij zelf! Zodat de huisstijl mee kan schalen en geen beperkende factor is.

Een tijdloze stijl streeft naar duurzaamheid

Ik ga tot het uiterste om jouw bedrijf modern te laten zijn zonder de trends te volgen. Trends zijn wispelturig en grillig, nooit ben je hip genoeg want tegen die tijd verandert het alweer. Een tijdloze stijl daarentegen overstijgt de modegrillen. Het streeft naar duurzaamheid, naar waarden die niet afhangen van wat de massa mooi vindt.